بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

ایده‌آل دوربین تنها مرکز رسمی خدمات پس از
​​​​​​​ فروش و تعمیرات دوربین و لنزهای کانن در ایران

محصولاتی که در نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیر کانن پذیرش می‌شوند

نمایندگی تعمیرات دوربین کانن در ایران ؛ یکی از بزرگترین مراکز خدمات و تعمیرات دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در کشور می باشد . 
این مرکز با  حضور تعمیرکاران دوربین های کانن که بسیار به نام و مجرب میباشند و با در اختیار داشتن دستگاه های مدرن تعمیرات دوربینهای کانن و ADJUSTMENT SOFTWARE در نمایندگی کانن جهت تنظیم دوربین های کانن و تنظیم لنزهای کانن طیف گسترده ای از انواع خدمات و تعمیرات دوربین کانن را ارایه می دهد .
  تعمیرگاه نمایندگی کانن را میتوان تعمیرگاهی قدرتمند مخصوص تعمیر دوربین های کانن و لنزهای کانن دانست که میتواند به صورت تخصصی ، تعمیر تمامی دوربین های CANON و تمامی تعمیر لنز CANON را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

تعمیر انواع دوربین‌های حرفه‌ای Canon

ورود به بخش تعمیرات دوربین کانن

تعمیر انواع لنزهای حرفه‌ایCanon

Canon تعمیر انواع لنزهای

تعمیر انواع پرینترهای عکاسیCanon

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تعمیر پرینترهای حرفه‌ای عکس کانن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تعمیر انواع فلاش‌های Canon

تعمیر اسپیدلایت کانن ( Speedlite )

تهیه و تأمین قطعات مورد نیاز در تعمیر دوربین‌های کانن اصل و اورجینال​​​​​​​ می‌باشد

از خدماتی که ایده‌آل دوربین برای محصولات کانن درنظر دارد چه میدانید؟

نمایندگی کانن در ایران جهت ارائه بهتر خدمات پس از فروش کانن اقدام راه اندازی کلاس آموزش عکاسی رایگان مخصوص دوربین های کانن و لنزهای کانن نموده است. کلاس های آموزش عکاسی با دوربین کانن برای تمامی دوربین های Canon DSLR برگزار میشود که استقبال خوبی را نیز به همراه داشته است.
کانن آکادمی ؛ یکی از بخش های اصلی و قدرتمند نمایندگی تعمیرات کانن و نمایندگی اصلی کانن در ایران می باشد .
این مرکز با آموزش تعداد بسیار زیادی از خریداران دوربین های کانن در ایران نقش مهمی در پرورش استعداد های نوظهور در عکاسی را بر عهده دارد .
کانن آکادمی در نمایندگی تعمیرات دوربین کانن انواع مختلفی از آموزشهای عکاسی و نورپردازی را ارایه می دهد
ثبت نام آموزشگاه عکاسی

اخبار و مقالات دنیای عکاسی
​​​​​​​ و معرفی محصولات جدید کانن

ورود به بخش مقالات

خدمات نمایندگی کانن شامل دو حوزه تعمیر و فروش در ارتباط با کلیه تولیدات این برند اعم از دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری ، و … می‌گردد.

​​​​​​​کاربرانی که قصد سرویس و یا تعمیر یکی از دستگاه‌های کانن را دارند می‌توانند به نمایندگی رسمی کانن در ایران مراجعه نموده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی کانن به دلیل اطمینان از سطح بالای مهارت و کاردانی کارشناسان، دارای ضمانت و گارانتی سه ماهه  است.

نمایندگی فروش کانن عرضه‌کننده کلیه تولیدات و محصولات کانن به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است.

اگر شما نیز از علاقمندان محصولات کانن هستید و قصد سرویس یکی از آنها را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش  سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید.
​​​​​​​
​​​​​​​
نمایندگی تعمیرات دوربین کانن در ایران به جهت تدوام ارائه خدمات، ارتقاء کیفیت خود را در هر یک از  مراحل تعمیر و پشتیبانی دوربین های کانن به صورت مداوم بررسی می‌کند. ​​​​​​​مدیریت نمایندگی تعمیرات دوربین کانن ، اعتقاد دارد که کسانی که از نمایندگی رسمی کانن  خرید می‌کنند درواقع اصلی‌ترین سرمایه کمپانی و نمایندگی اصلی کانن در ایران هستند.

لذا این مرکز وظیفه خود میداند که  انتظارات صاحبان دوربین های کانن و لنزهای کانن را بشناسد، و آن را هدف اصلی شرکت در نظر بگرد و در جهت روند برآوردسازی آن هدف، بایستی کل پرسنل نمایندگی رسمی کانن تلاش نمایند.
​​​​​​​
نمایندگی تعمیر دوربین کانن Canon در ایران برای تحقق این اهداف به استفاده از سیستم های جدید مدیریتی تأکید می‌نماید. در راستای دستیابی به این خواسته ها ، آخرین ویرایش استانداردهای ایزو  را به عنوان مدل اجرایی خود در خدمات پس از فروش کانن Canon انتخاب نموده است و جهت رسیدن به آن تلاش می نماید.

خدمات نمایندگی تعمیرات دوربین کانن Canon

آیا نمایندگی تعمیر دوربین عکاسی در ایران توانسته است  انتظارات شما را در خدمات  برآورده نماید؟

ثبت پیشنهاد، انتقاد و نظر سنجی

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دوربین کانن محدود به مدل خاصی نبوده و در این مجموعه کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با کلیه دوربین های کانن را شامل می‌گردد.
تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد.

​​​​​​​روند سرویس تمیز کردن و نگهداری از اجزای خارجی دوربین یا لنز و همچنین اجزای داخلی داخلی دوربین دارای موارد ذیل است:
1- پاکسازی ​​​​​​​سنسور تصویر ، آینه و صفحه نمایش فوکوس.
معمولاً سرویس دوربین و لنز در نمایندگی تعمیرات دوربین و لنز کانن در ایران رایگان است ، اما اگر پس از بررسی، نیاز به جداسازی یا بازکردن دوربین یا بدنه لنز و یا نیاز تعویض قطعات آن باشد ، در این حالت سرویس تعمیرات ، مشمول هزینه خواهد بود.

مرکز تعمیر دوربین کانن یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT استفاده می کند. در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این محصول که با حضور در مرکز تعمیرات دوربین کانن قابل دریافت است اشاره می‌گردد.

تمامی تعمیرات در دوربین‌ها و لنزهای کانن ، دارای سه ماه گارانتی تعمیر همان قطعه می‌باشد.
در صورتی که یک مورد تعمیری کمتر از سه ماه از همان بخش دچار مشکل شود ، مورد تعمیری بدون هزینه‌ی اضافه‌ی دیگری ، تعمیر شده و پس از سرویس و ادجاست کالا، به صاحب دوربین تحویل می‌گردد.

تعمیرات تخصصی دوربین‌‌ها و لنزهای کانن

قابلیت تعمیر تمامی لنزها و تمامی دوربین‌های کانن

تنظیمات دوربین و لنز بعد از اینکه آن‌ها تعمیر شدند

سرویس سنسورهای دوربین و پاکسازی لنزهای کانن

سه ماه گارانتی تعمیرات دوربین و لنزهای کانن

صدور بیمه اصلی کانن و کنترل پرداخت خسارت به دوربین های کانن یا لنزهای کانن آسیب دیده به عهده این بخش می‌باشد.

بخش بیمه نمایندگی کانن همکاری نزدیکی با بیمه کارآفرین و کاربران دوربین کانن و یا لنز کانن دارند.

هر دوربین کانن یا لنز کانن که آسیب میبیند پس از گذراندن مراتب اداری در نمایندگی کانن با استفاده از بیمه نامه اصلی کانن با نازلترین قیمت تعمیر شده و دوربین کانن و یا لنز کانن تحویل میگردد.
​​​​​​​
نمایندگی تعمیرات دوربین کانن در تهران علاوه بر موارد فوق مسئولیت راهنمایی خریداران محصولات کانن و مشاوره تلفنی و اینترنتی در خصوص خرید دوربین کانن و دیگر کالاهای نمایندگی تعمیرات دوربین کانن را نیز به عهده دارد.

بیمه تکمیلی و همچنین گارانتی 15 ماهه مخصوص دوربین و لنز کانن

Canon ثبت گارانتی
نمایندگی تعمیرات Canon کانن در ایران با صدور کارت هایی مخصوص برای عکاسان حرفه ای که با دوربین کانن Canon عکاسی میکنند اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کانن به صورت ویژه ای در این خصوص نمود.
کارت های وی آی پی  مخصوص دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای کانن میباشد.
خریداران محصولات عکاسی کانن با اخذ کارت Canon VIP از نمایندگی کانن در ایران میتوانند تا زمانی که دوربینشان کار میکند ،‌ از خدمات پس از فروش کانن در ایران بهره مند شوند.
نمایندگی رسمی کانن در ایران تعمیر دوربین کانن و تعمیر لنز کانن را که با وی آی پی به تعمیرگاه رسمی کانن در ایران تحویل نمایند ظرف 24 ساعت تحویل میدهد.

کارت vip همراه شماست  تا همیشه....

تمامی خریداران دوربین با گارانتی ایده آل دوربین ؛ از امکان عضویت در باشگاه مشتریان این نمایندگی برخوردار هستند و با انجام ثبت نام رایگان کارت های VIP می‌توانند به خدمات مخصوص اعضای باشگاه مشتریان نمایندگی تعمیر دوربین کانن دسترسی داشته باشند .
ثبت نام و دریافت کارت VIP از نمایندگی کانن فرایندی بسیار ساده و آسان می باشد و خریداران دوربین تنها با ارسال اطلاعات خود ؛ نسبت به فعال سازی این خدمات برای دوربین خریداری شده از نمایندگی کانن باید اقدام نمایند .

خدمات قابل ارایه برای مشتریان نمایندگی تعمیر دوربین کانن در زمان استفاده از کارت VIP عبارتند از :
​​​​​​​

ارسال و دریافت رایگان دوربین

خدمات رایگان مشاوره خرید دوربین و لنز
رفع پیکسل سوخته از دوربین کانن برای دفعات زیاد
بررسی خارج از نوبت دوربین و لنز ثبت شده با کارت VIP

ارایه دوربین جایگزین در صورت نیاز به تعمیرات طولانی مدت​​​​​​​
انجام سرویس های دوره ای رایگان در طول دوره فعال بودن کارت VIP کانن
برای تمام خدماتی که مشمول هزینه هستند 30 درصد تخفیف لحاظ میشود 
خدمات آموزشی کار با دوربین و پاسخگویی به سئوالات عکاسی با دوربین کانن

برای ثبت کارت VIP کانن و دریافت آن چه باید کرد؟
​​​​​​​

پس از دریافت اطلاعات از علاقمندان به عضویت در باشگاه مشتریان نمایندگی تعمیر دوربین کانن ؛ به سرعت نسبت به صدور کارت VIP برای این عزیزان اقدام می شود. پس از صدور کارت ؛ این نمایندگی با اعضای باشگاه مشتریان تماس می گیرد و آن دسته از اعضا که در تهران حضور دارند برای دریافت کارت VIP می توانند به نشانی این نمایندگی در تهران مراجعه نمایند.
کارت VIP نمایندگی تعمیر دوربین کانن ؛ برای اعضای این باشگاه که در هر یک از شهرستان های ایران حضور دارند ؛ به نشانی آنها ارسال می شود .

VIP ثبت نام کارت

پذیرش محصولات کانن   (ساکنین شهرستان‌ها)

بخش پذیرش نمایندگی تعمیرات کانن در شهرستان:
مسئولیت بخش پذیرش نمایندگی کانن در شهرستان دریافت کلیه دوربین های کانن و لنزهای کانن است که جهت تعمیر و تنظیم به صورت غیر حضوری و طی مراسلات به نمایندگی کانن ارسال میگردد.
پذیرش برای تعمیر دوربین عکاسی Canon ، تعمیر لنز Canon ، تعمیر دوربین فیلمبرداری Canon ، تعمیر پرینتر Canon ، تعمیر ویدئو پروژکشن Canon ، تعمیر فلاش Canon و تعمیر فلاش چتر Canon در نمایندگی کانن تهران بوده است
​​​​​​​
اما نمایندگی کانن در موارد دیگری چون ریکاوری عکس از دوربین های کانن ،‌ تعمیر سه پایه دوربین ، تعمیر اسمو ، تعمیر فانتوم 3 ، تعمیر فانتوم 4 ، تعمیر انواع فانتوم را نیز به عهده دارد.

جهت ارسال بایستی دوربین کانن یا لنز کانن ارسالی بدون لوازم جانبی بوده و فرستنده پس از ارسال بایستی با بخش پذیرش نمایندگی کانن تماس گرفته و از روند تعمیر دوربین کانن یا لنز کانن خود آگاه شود.

پذیرش محصولات کانن (ساکنین تهران)

بخش پذیرش نمایندگی کانن در تهران :

مسئولیت بخش پذیرش نمایندگی کانن در تهران دریافت کلیه دوربین های کانن و لنزهای کانن است که جهت تعمیر و تنظیم به صورت حضوری به این مرکز تحویل میشود.
تا کنون بیشترین پذیرش برای تعمیر دوربین عکاسی کانن ، تعمیر لنز کانن ، تعمیر دوربین فیلمبرداری کانن ، تعمیر پرینتر کانن ، تعمیر ویدئو پروژکشن کانن ، تعمیر فلاش کانن و تعمیر فلاش چتر کانن در نمایندگی Canon تهران بوده است
​​​​​​​
اما نمایندگی تعمیرات دوربین کانن در موارد دیگری چون تعمیر انواع هلی شات ها ، تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی ، تعمیر دوربین فیلمبرداری پاناسونیک ، تعمیر دوربین عکاسی سونی و ... نیز پذیرش میشود.
​​​​​​​
بخش بیمه نمایندگی تعمیرات دوربین کانن

صدور بیمه اصلی کانن و کنترل پرداخت خسارت به دوربین های کانن یا لنزهای کانن آسیب دیده به عهده این بخش می باشد.

بخش بیمه نمایندگی کانن همکاری نزدیکی با بیمه کارآفرین و کاربران دوربین کانن و یا لنز کانن دارند. هر دوربین کانن یا لنز کانن که آسیب میبیند

پس از گذراندن مراتب اداری در نمایندگی کانن با استفاده از بیمه نامه اصلی کانن با نزلترین قیمت تعمیر شده و دوربین کانن و یا لنز کانن تحویل میگردد.
​​​​​​​
نمایندگی کانن علاوه بر موارد فوق مسئولیت راهنمایی خریداران محصولات کانن و مشاوره تلفنی و اینترنتی در خصوص خرید دوربین کانن و دیگر کالاهای نمایندگی کانن را نیز به عهده دارد.


ب. نمایندگی کانن در تهران مجرب ترین کادر را در پرسنل پذیرش بخش کانن خود به کار گرفته است.
بخش گارانتی دوربین در نمایندگی تعمیرات دوربین کانن

صدور کارت گارانتی اصلی کانن و کنترل کیفیت تعمیر دوربین کانن و یا تعمیر لنز کانن در خصوص پشتیبانی گارانتی کانن به عهده این بخش می باشد.

بخش گارانتی نمایندگی کانن علاوه بر مسئولیت مذکور پیگیری قطعات تعمیری دوربین های کانن و لنزهای کانن را نیز به عهده دارد
​​​​​​​
علاوه بر موارد فوق مسئولیت راهنمایی خریداران با گارانتی رسمی کانن و مشاوره تلفنی و اینترنتی در خصوص مفاد گارانتی اصلی کانن نیز به عهده دارند.

بخش گارانتی رسمی CANON در شرکت ایده‌آل دوربین پس از بررسی تاریخ انقضای و طی مراحل اداری ، مطابق مفاد مندرج در گارانتی ، دوربین یا لنز کانن را پذیرش کرده و مطابق موارد آن به صاحب دوربین کانن خدمات ارائه می‌دهند.

ثبت نام و استفاده از بیمه‌ی تکمیلی دوربین و لنز

ثبت نام و استفاده از گارانتی دوربین و لنز

درخواست تعمیر در تهران
ثبت نام تعمیری شهرستان‌ها
درخواست بیمه‌نامه تکمیلی
ثبت گارانتی کانن
پیک رایگان تعمیرات کانن
در صورتی که از کمپانی Canon تجهیزات عکاسی معیوبی دارید  مثل دوربین، لنز ، فلاش و .... کانن که به هر دلیلی خراب شده است، نیاز نیست برای تعمیر آن به تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه کنید.
فقط کافیست درخواست ذیل را تکمیل کنید و یا با شماره 02162999596 تماس بگیرید تا از طرف شرکت پیک رایگان برایتان اعزام شود و کالای تعمیری از شما در محل دریافت کرده و به شما در محل تحویل دهد.

درخواست پیک رایگان تعمیرات
( Canon ) تاریخچه نمایندگی کانن در جهان و در ایران

کانُن (با عبارت ژاپنی: キヤノン株式会社) در واقع یک شرکت تجهیزات پزشکی و صنایع الکترونیکی در ژاپن است که یک شرکت چندملیتی می‌باشد، نمایندگی کانن در طراحی و تولید دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصص ویژه‌ای دارد.
مرکز فروش و تعمیر دوربین کانن در توکیو، پایتخت ژاپن قرار دارد. شرکت کانن دارای محصولاتی مانند دوربین های عکاسی، دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای کامپیوتری اداری و پرینترهای عکس، دوربین‌های دیجیتال و ویدئویی، دوربین‌های DSLR و بدون آینه می‌باشد. کمپانی کانن در همیشه در زمره‌ی بهترین شرکت‌های جهان قرار دارد.
نمایندگی کانن در سال ۱۹۳۳ به وسیله‌ی دو سرمایه‌گذار به نام‌های«یوشیداگورو» و «اوچیدا سابورو» تأسیس شد. «لابراتوار پریسیژن اپتیکال اینسترومنت» لابراتواری است که نمایندگی کانن از آن منشعب شدهاست.. این لابراتوار را شخصی به نام «تاکشی میتارایی» تأسیس نموده بود. این لابراتوار هدفی بزرگ داشت و آن هم، پژوهش درباره‌ی توسعه‌ی دوربین‌های باکیفیت بود. در سال ۱۹۳۴ این محققانا اولین دوربین خود را به نام «کوآنن» به بازار عرضه کردند. در اواخر همین سال، نام این شرکت و تولیدات آن به Canon تغییر یافت.
نمایندگی دوربین کانن اولین شرکتی است که با استفاده از لنزهای لایکا، دوربین‌های خود را  به بازار عرضه نموده است. در ابتدا نمایندگی دوربین‌های کانن برای محصولات خود از لنزهایی استفاده می‌کرد که ساخت شرکت نیکون بود، ، اما کمی بعدتر اقدام به ساخت لنزهایی به صورت اختصاصی برای خود نمود.  نام تجاری این لنزها  «سرنار» بود. به وجودی که  دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری کانن  و همچنین چاپگرهای رایانه‌ای کانن، توانسته است  بازار مصرف بزرگی را در دست بگیرند، اما لازم به ذکر است که  اکثر درآمد این کمپانی از فروش  دستگاه‌های فتوکپی آنالوگ و فتوکپی‌های دیجیتال تأمین می‌شود.

تاریخچه کانن در جهان

نمایندگی کانن در ایران (تاریخچه)

تأسیس تعميرگاه مرکزي دوربين:
تعميرگاه مرکزي دوربين با هدف تعمیرات تخصصی انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری و لنز تأسیس شد و با توجه به مدیریت موفق جناب آقای قاسمی در مدت کوتاهی به بزرگترین تعمیرگاه تخصصی دوربین در خاورمیانه بدل گشته و نمایندگی تعمیرات کانن و خدمات پس از فروش آن را ازان خود کرد.
​​​​​​​
این مرکز در حال حاضر به عنوان تخصصی ترین و گسترده ترین مرکز تعمیرات انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری به خصوص تعمیر دوربین Canon است. تعمیرگاه مرکزی دوربین محبوبترین مرکز تعمیرات ایران در بین عکاسان حرفه ای می باشد.
 

تأسیس شرکت ایده آل دوربین:
شرکت ايده آل دوربين با هدف ساماندهي خدمات در بخش فروش دوربين هاي ديجيتال تشکيل شد و با پشتيباني تعميرگاه مرکزي دوربين ، در تاريخ هجدهم آذرماه سال 1386 فعاليت خود را آغاز نمود.
این مرکز بجز اخذ نمایندگی تعمیر دوربین کانن و نمایندگی تعمیر لنز کانن،  تاکنون به موفقیت‌های چشمگیر دیگری نیز نائل آمده است.

از مهمترین این موفقیت‌ها را متوان، صدور گارانتی‌های 15 ماهه برای دوربین‌‌ها ولنزهای کانن ، صدور بیمه‌ تکمیلی برای دوربین‌ها و لنزهای عکاسی کانن ، سه گواهینامه‌ی ایزو ISO 9001  ، 10002 و ISO 10004 ​​​​​​​

نخستین مرجع تعمیرات حرفه ای دوربین های عکاسی فیلمبرداری کانن

بخش خدمات حرفه ای  تعمیر دوربین کانن تلاش می کند تا به عنوان یکی از اولین مراجع تعمیرات دوربین درایران ؛ حرفه ای ترین خدمات و سرویس ها را به مشتریان خودارایه دهد . ما این کار را با ارائه خدمات تعمیر دوربین و لنز های نمایندگی کانن , در طیف کاملی از محصولات عکاسی کانن و با به کارگیری برترین تکنسین های تعمیر دوربین  ، و همچنین با  استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و در تطابق با  تحول مستمر صنعت پیشرفته تولید دوربین های عکاسی نمایندگی کانن ؛  انجام می دهیم.
بخش خدمات حرفه ای تعمیر دوربین های دیجیتال خدماتی همچون تعمیر  ، تمیز کردن و کالیبراسیون محصولات عکاسی در سطح حرفه ای را در بسیاری از تجهیزات ارائه می دهد.
 ما از دوربین های دیجیتال SLR ، دوربین های SLR مبتنی بر فیلم ، لنزهای حرفه ای و انواع فلاش های ساخت کمپانی کانن ، در بخش خدمات حرفه ای و تعمیرات کانن پشتیبانی می نماییم. خدمات تعمیر دوربین و لنزهای حرفه ای ما توسط باتجربه ترین ، تکنسین های آموزش دیده و دارای کیفیت انجام می شود.
ما می دانیم که شما به تجهیزات خود در اسرع وقت احتیاج دارید. بخش خدمات و تعمیرات حرفه ای ما می تواند در کمتر از سه روز بیشتر تعمیرات را انجام دهد.
 ارایه خدمات تعمیر حرفه ای دوربین های عکاسی به صورت فوری و اورژانسی نیز امکان پذیر می باشد.  بنا به درخواست مشتری ؛ تعمیرات فوری دوربین در مدت 24 ساعت و با بالاترین کیفیت در مرکز تعمیر حرفه ای دوربین های نمایندگی کانن ارایه می شود.
خدمات تعمیر حرفه ای دوربین کانن
 به چه معناست و مرکزآن در ایران به عهده چه شرکتی است ؟ CPS


خدمات 18 گانه تحت پوشش برای دوربین های DSLR ساخت کانن عبارتند از :
1) تمیز کردن آینه    2) تمیز کردن بدنه دوربین      3) تمیز کردن سنسور دوربین
4) بررسی خطاهای درونی دوربین  5) تمیز کردن قسمت خارجی ویزور
6) تمیز کردن قسمت فوکوس اسکرین 7) 
بررسی کارکرد و عملکرد شاتر دوربین
8) بررسی عملکرد قسمت کفشک دوربین 9)بررسی قسمت اتصال لنز با بدنه دوربین
10) بررسی صحت اتصال لنز با بدنه دوربین 11) بررسی ترمینال ها و جک های خروجی دوربین 12) محکم کردن پیچ ها و اتصالات خارجی دوربین 13) بررسی صحت عملکرد کارت حافظه و کارتخوان دوربین 13) بررسی پیکسل سوخته و پیکسل مرده ( در صورت نیاز ) 14) تمیز کردن قسمت و خارجی و سطح بیرونی نمایشگر ( LCD )
15) بررسی فریمور ( نرم افزار داخلی دوربین ) و به روز رسانی آن
16) تست و بررسی تصویر ( نوردهی ؛ نورسنجی , تعادل رنگ ؛ رزولوشن تصویر )
17) بررسی قطعات مکانیکی دارای حرکت در دوربین ( دکمه ها ؛ دریچه ها و درپوش ها )


 (CPS) مخفف لغوی خدمات حرفه‌ای کانن می‌باشد. این خدمات انحصاراً مخصوص عکاسان حرفه ای دوربین‌ها و لنزهای کانن است.
این عزیزان با عضویت در CPS ایده‌آل دوربین ،  اجازه دسترسی انحصاری به طیف وسیعی از مزایا را خواهند داشت که برخی از آن‌ها در ذیل آمده است. 

بیشتر بدانید

نظارت مستقیم مدیریت
​​​​​​​در نحوه انجام کار

بیشتر بدانید

سرعت در انجام
​​​​​​​سرویس و تعمیرات

بیشتر بدانید

تخفیف ویژه
در خدمات و تعمیرات

بیشتر بدانید

جایگزینی دوربین یا لنز 
​​​​​​​امانی در طول مدت تعمیر

خدمات حرفه ای کانن در برگیرنده طیف گسترده ای از خدمات پیشگیرانه برای انواع دوربین های DSLR میرورلس  و لنز های کانن می باشد. خدماتی همچون تعمیرات  و تمیز کردن لنز و دوربین ( از قبیل تمیز کردن سنسور ، آینه و ... ) تعمیر یا تعویض بخش هایی از دوربین یا لنز کانن که به دلایل مختلف آسیب دیده باشند ؛ و بررسی صحت عملکرد بخش های مختلف دوربین ؛ از جمله خدمات قابل استفاده در این سرویس می باشند.
تمیز کردن گرد و غبار بخش های داخلی لنز ؛ و هر گونه خدمات سرویس که نیازمند باز کردن بخش هایی از محصول باشد ؛ در این خدمات شامل نمی شوند . در صورتی که هر یک از بخش ها و خدمات CPS مشمول پرداخت هزینه های جانبی باشند ؛ این موارد به مشتریان محترم کانن ؛ اطلاع داده خواهند شد .​​​​​​​

موارد 11 گانه سرویس و نگهداری لنز های EF
 
تمیز کردن اپتیک خارجی لنز
تمیز کردن بدنه خارجی لنز
بررسی اتصالات خارجی لنز
بررسی پوشش خارجی بدنه لنز
بررسی حلقه های فوکوس و زوم
بررسی عملکرد کولار اتصال به سه پایه
بررسی عملکرد قسمت دیافراگم لنز
تست تصویر ( نوردهی ؛ سرعت شاتر )
محکم کردن پیچ های خارجی بدنه لنز
بررسی نسخه نرم افزار داخلی و به روز رسانی آن در صورت نیاز​​​​​​​

خدمات رایگان در
​​​​​​​ ایده‌آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین
همیشه بعد از خرید دوربین اولین موردی که مورد توجه قرار می‌گیرد، آموزش منوهای آن است ، چرا که منوهای هر مدل دوربین با مدل دیگر و هر برند با برند دیگر متفاوت است. 

در  دوربین کانن نیز ، آموزش منوها ( به خصوص در دوربین‌های Canon DSLR و Canon Mirrorless) بسیار حائز اهمیت است.  چرا که این دوربین‌های حرفه‌ای دارای منوهای پیچیده‌ای هستند که برای افرادی که تازه به دنیای عکاسی وارد شده اند می‌تواند بسیار مبهم باشد.

به همین دلیل ایده آل دوربین ، خدمت آموزش رایگان منوهای دوربین را برای خریداران دوربین کانن ارائه نموده است که این آموزش در دو جلسه (پشت سر هم و در یک روز) برگزار می‌گردد.
​​​​​​​برای ثبت نام در این کلاس‌ها کافیست که در لینک ذیل ثبت نام کنید.

 آموزش منو در دوربین‌های کانن (دو جلسه) 

خدمات مشاوره،  اصلی‌ترین بخش از سرویس‌های ایده‌آل دوربین است . در این خدمت هر کس که قصد خرید دوربین دارد ابتدا با شماره 02162999596 تماس می‌گیرد تا از مشاوره‌ی رایگان ایده‌آل دوربین بهره بگیرد.

در این مشاوره با استفاده از نیازهایی که خریدار از عکاسی مطرح می‌کند، بهترین دوربین‌هایی که این نیازها را برطرف سازند به وی معرفی می‌شوند و خریدار با اطمینان از اینکه خریدی که می‌کند از همه نظر برایش مناسب است اقدام به خرید می‌کند.

گاهی خریداران تمایل به خرید دوربین‌های کارکرده دارند. لذا ایده‌آل دوربین ، خدمتی در این خصوص قرار داده است که طی آن خریدار و فروشنده هر دو به ایده‌آل می‌آیند و دوربین در تعمیرگاه مرکزی دوربین تحت تست سلامت قرار می‌گیرد و نتیجه‌ی تست به صورت رایگان به فروشنده و خریدار ابلاغ می‌شود. 

این تست‌ عبارت است از: بررسی سلامت بدنه و بورد دوربین و لنز، بررسی تعداد شات‌های زده شده، بررسی سلامت سنسور و ...

مشاوره در خرید و تست سلامت دوربین و لنز

یکی از مهمترین و پر طرفدارترین خدمات رایگان که مخصوص شهر تهران است ، پیک رایگان تعمیرات است.

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده‌‌آل دوربین این پیک رایگان را برای تعمیرات دوربین ، لنز و فلاش کانن در نظر گرفته است.

این خدمت ایده‌آل دوربین در واقع مناسب برای کسانی است که به دلیل مشغله‌ی کاری ، آلودگی‌ هوا، مسافت طولانی محل زندگی با تعمیرگاه دوربین ، ترافیک شهری و ... قادر به مراجعه حضوری به تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین نیستند.

برای استفاده از این خدمت کافیست با شماره 02162999595 تماس گرفته شود و یا اینکه در لینک زیر درخواست تعمیرات گذاشته شود.

پیک رایگان جهت تعمیرات دوربین و لنز کانن

درخواست پیک رایگان تعمیرات
ثبت نام در دو جلسه آموزش رایگان منو

 مزایای بیشتر تعمیر دوربین شکسته شما به جای تعویض آن عبارتند از:

1)    صرفه جویی در هزینه تعمیر دوربین کانن – بسیاری از دوربین ها را با هزینه ای بسیار کم می توان تعمیر نمود .
2)  تعمیر یک دوربین کانن قدیمی تر به شما کمک می کند تا بتوانید در زمینه خرید لنز های حرفه ای تر یا لوازم جانبی بهتر  سرمایه گذاری کنید
3)  سرمایه گذاری خود محافظت کنید - برخی از دوربین های کلاسیک از مواد برتر مانند فلز  ساخته شده اند که باعث می شود مقدار اصلی خود را حفظ کنند
4)  صرفه جویی در وقت - تعمیر یک دوربین شکسته نیاز به سرمایه گذاری وقت در یادگیری برای بهره برداری از یک مدل جدید را از بین می برد.

تعمیر دوربین کانن شکسته به جای تعویض آنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی زیادی را ایجاد نماید . ابتدا باید مشخص نمایید  که آیا ارزش دوربین شما ارزش تعمیر دارد یا خیر. به عنوان مثال ، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای و رزولوشن بالا ، تقریباً همیشه ارزش تعمیر را  دارند. دوربین های عکاسی DSLR تقریباً همیشه باید تعمیر شوند. اگر دوربین ها به شدت شن و ماسه یا آب آسیب ببینند ، استثنا از این قانون است.
مواردی که در مورد تعمیر دوربین شکسته خود باید در نظر بگیرید عبارتند از:
* علت به وجود آمدن مشکل

* هزینه سرمایه گذاری اولیه
* نوع خسارت به وجود آمده در دوربین​​​​​​​
* نوع دوربینی که شکسته  شده است
* سن  دوربین (تاریخ خرید- ما معمولاً واحدهای بالای 10 سال را تعمیر نمی کنیم)

اگر دوربینمان شکست، بهتر است یک دوربین جایگزین کنیم یا همان شکسته را تعمیر کنیم؟

قابلیت ها و عملکردهای  تمامی دوربین‌های کانن را می‌توان به طرق مختلف ارتقا یا تغییر داد.با این ارتقاء کیفیت دوربین ها و لنزهای Canon  شما بهتر شده و نتیجه‌ی عکاسی بهتر می‌گردد اما برای نگه داشتن دوربین و لنزتان در همان وضعیت مطلوب ، قطعاً شما به به خدمات سرویس و نگهداری منظم نیاز دارید.

صرف نظر از اینکه چقدر مراقب تجهیزات خود باشید ، بروز عواملی همچون گرد و غبار ، زباله ها و سایش لنز و دوربین با عوامل محیطی نیز می‌تواند اجتناب ناپذیر باشد.
سرویس ، تعمیر و نگهداری کانن مانند تیغ دو لبه است ، اگر این موارد را در این نمایندگی رسمی کانن انجام دهید که به نتیجه‌ی دلخواه رسیده‌اید اما اگر این تعمیر دوربین یا لنز و یا سرویس آن‌ها را در مراکز دیگری انجام دهید، نه تنها به خواسته‌ی خود نمی‌رسید بلکه ممکن است به آن‌ها آسیب‌های جدی نیز وارد شود.
 
از عکاس فعال گرفته تا آماتورهای گاه به گاه ، هر کس می تواند این تأثیرات را تجربه کند که منجر به کاهش کیفیت تصویر خواهد شد . برای جلوگیری از این امر، توصیه می کنیم وسایل و تجهیزات خود را توسط تکنسین خدمات تعمیرگاه مرکزی دوربین Canon تمیز و چک کنید.
بهتر از همه ، اگر در طول دوره خدمات حرفه ای  چیزی را پیدا کنیم که برای تصحیح به فرایندی  بیش از سرویس و تمیز کردن نیاز داشته باشد ، ما با توضیحی از مشکل و آنچه توصیه می کنیم برای رفع آن مشکل با شما تماس خواهیم گرفت.

در صورت خرابی یا افت کیفیت تجهیزات عکاسی‌ خود مطمئن باشید با سپردن آن به ایده‌آل، دوربین یا لنز شما برای کار و فعالیت دوباره آماده خواهد بود. سنسور تصویر یکی از مهمترین قسمت های دوربین DSLR شما برای حفظ کیفیت بهینه تصویر است ، در حالی که آینه و سایر اپتیک ها برای جلوگیری از خطاهای فوکوس خودکار باید تمیز باشند ،

سرویس تعمیر و نگهداری دوربین  DSLR کانن اطمینان می دهد که این اجزای مهم  دوربین شما بی نقص هستند و همچنین این کمپانی تأیید می نماید که دوربین شما در بهترین شرایط عملیاتی خود قرار دارد .

چرا سرویس های دوره‌ای دوربین‌ها و لنزهای کانن بسیار حائز اهمیتند؟

درخواست سرویس دوره‌ای
بیشتر بدانید

نمایندگی تعمیر دوربین کانن درایران ؛ خدمات ویژه تعمیرات دوربین کانن برای ساکنان غرب تهران را ارایه می دهد . در هر یک از نواحی غرب تهران ؛ در صورت نیاز به خدمات تعمیر دوربین کانن ؛ مالکان این دوربین ها می توانند با شماره تلفن های نمایندگی تعمیر دوربین کانن تماس حاصل نمایند.
​تعمیر دوربین کانن در غرب تهران
​تعمیر دوربین کانن در شرق تهران
تعمیر دوربین کانن در شرق تهران تنها از سوی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عنوان تنها مرجع رسمی تعمیر دوربین کانن در تهران قابل انجام می باشد . برای تعمیر دوربین کانن خود در شرق تهران ؛ با شماره تلفن 62999596 - 021
بیشتر بدانید
تعمیر دوربین کانن در کرج از جمله خدمات و سرویس های سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر دوربین کانن می باشد . این سازمان  اکنون گستره خدمات خود را به تمامی شهر های استان البزر و از جمله شهر کرج نیز ؛ گسترش داده است .
بیشتر بدانید

معرفی نمایندگان شرکت ایده‌آل دوربین در استان‌های تهران و البرز

تعمیر دوربین کانن در کرج

عمده ایراداتی که به خاطر آن دوربین یا لنزها در نمایندگی تعمیرات دوربین کانن پذیرش شده اند