بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

بررسی ویژگی های دوربین کانن Canon EOS 200D II

 

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

 

در تاریخ 10 آوریل 2019 ، دوربین کانن EOS 200D II معرفی شد . این دوربین از یک بدنه سبک و کم حجم برخوردار است و از جدیدترین پردازنده تصویر DIGIC 8  کانن  ، یک سیستم پیشرفته اتوفوکوس و همچنین یکسری ویژگی های دیگر که دارای کاربری بسیار ساده و آسان هستند ، ساخته شده است تا بتواند عکاسی را برای عکاسان جدید و مبتدی ؛  آسان و سرگرم کننده نماید.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

اولین دوربین DSLR ساخت کانن با پردازنده DIGIC 8

 

جانشین EOS 200D (منتشر شده در سال 2017) ،یعنی دوربین کانن EOS 200D II از یک سنسور CMOS با فرمت APS-C با رزولوشن 24.1 مگاپیکسل مؤثر ،  که به وسیله یک پردازنده تصویر جدید از نوع DIGIC 8  پشتیبانی می شود ؛ برخوردار است. وجود این امکانات در درون بدنه این دوربین  باعث می شود تا تصاویر با وضوح بالا را با آن بتوان تهیه نمود.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

پردازنده DIGIC 8 فیلمبرداری امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K را در 24/25p به وجود آورده است .

مقدار تنظیمات ISO در زمان عکاسی  هنوز هم تا ISO 25،600 (قابل ارتقاء به ISO 51،200) برای عکسبرداری از تصاویر شفاف و بدون تاری در شرایط کم نور ، مانند شب یا داخل خانه کافی است.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

4 دلیل دوست داشتن دوربین کانن  EOS 200D II

 

1. بهبود عملکرد اتوفوکوس

گرفتن درست فوکوس در زمان استفاده از دوربین ؛ به جلب توجه بیننده شما به محل مناسب در درون کادر تصویر کمک می کند. عملکرد فوکوس خودکار (AF) در دوربین مهم است زیرا روشی آسان تر برای تمرکز روی سوژه های شما را به وجود می آورد .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

 دوربین کانن EOS 200D II از ویژگی  Dual Pixel CMOS AF و با امکان استفاده  در حین تصویربرداری Live View ، در نتیجه پشتیبانی از پردازنده تصویر DIGIC 8 ؛  برخوردار است.

این عملکرد شامل موارد زیر می باشد:

- AF Detection AF در زمان استفاده از  Servo AF در حالت فیلمبرداری و عکاسی پرتره مناسب است.

- حداکثر 3،975 محل قرار گیری نقطه اتوفوکوس  

- قدرت دستیابی به نقطه فوکوس در شرایط کم نور تا EV-4 (در هنگام استفاده از لنز f / 1.2) در مقایسه با EV-2 EOS 200D.

به عبارت دیگر ، AF در صحنه هایی تاریک تر از آنچه AF EOS 200D می تواند اداره کند ، کار می کند.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

2. خلاقیت با آن آسان است

عکاسی یک کار سرگرم کننده است اما در هر صورت به دست آوردن عکس های خلاقانه و منحصر به فرد نیز اهمیت بسیار زیادی دارد . دوربین کانن EOS 200D II اولین دوربین EOS DSLR است که دارای ویژگی  Creative Assist می باشد .

 این ویژگی باعث می شود حتی برای عکاسان مبتدی و تازه کار نیز به دست آوردن عکس های خلاقانه به آسانی قابل انجام باشد :برای انجام اینکار تنها لازم است تا جلوه ای را که می خواهید از میان گزینه های موجود در دوربین انتخاب نمایید و پس از آن ؛ دوربین به خودی خود تنظیمات صحیح را انتخاب کند.

این دوربین , در زمان واقعی کار می کند ، به این معنی که می توانید قبل از فشردن دکمه شاتر ، جزئیاتی از قبیل میزان تاری در پس زمینه (بوکه) ، روشنایی و شفافیت رنگ را در مانیتور LCD پشت دوربین بررسی کنید.

گزینه دستیار خلاق ( Creative Assist )  با تعدادی ازگزینه های از  پیش تنظیم شده برای کمک به شما در دستیابی به ظاهر و جلوه های مختلف در تصاویر ؛  ارائه می شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب ؛  به سادگی گزینه مورد نظر خود را که می خواهید مجدداً ایجاد کنید , انتخاب نموده و  دوربین مناسب ترین تنظیمات را انتخاب می کند.

 

3. منظره یاب نوری

ویزور اپتیکال  (OVF) تصاویر را در زمان واقعی ارائه می دهد - آنچه در زندگی واقعی مشاهده می کنید همان چیزی است که شما در دوربین خود مشاهده می کنید ، و بدون تأخیر زمان نمایش آنرا می توان به ثبت رساند . این امر باعث می شود برای عکاسی از سوژه های دارای حرکت  سریع  ؛ مانند کودکان و حیوانات خانگی یک گزینه ایده آل باشد.

عکسبرداری با استفاده از ویزور اپتیکال دوربین کانن EOS 200D II همچنین در هر دو حالت One-Shot AF و AI Servo AF و در شرایط سرعت عکسبرداری مداوم حداکثر 5 فریم در ثانیه (fps) را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد با حرکت سوژه های خود ، یک سری عکس بگیرید.در مراحل بعد ؛  بهترین تصویر را از میان تصاویر به دست آمده ؛ انتخاب کنید

نکته :  از آنجا که ویزور اپتیکال انرژی کمتری از باتری دوربین را مصرف می کند ، عکس گرفتن با آن باعث می شود باتری  به مدت بسیار طولانی تری قابل استفاده می باشد. با هر مرتبه شارژ کامل باتری و در شرایط بدون استفاده از فلاش تعداد 1630 عکس و در حالت استفاده از نمای زنده  تقریباً 350 عکس را می توان به دست آورد.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

 4- کوچک ، سبک ، مفید و در سه رنگ

 دوربین کانن EOS 200D II  با همان ابعاد مشابه با  EOS 200D ارایه می شود (69.8 .8 92.6 × 122.4 میلی متر). با این حال ، این دوربین چند گرم سبک تر است. به همین ترتیب ، عنوان EOS 200D را به عنوان سبکترین دوربین APS-C با فرمت APS-C در جهان مجهز به مانیتور LCD متحرک (زاویه متغیر) به عهده گرفت.

تعمیرات دوربین کانن

نمایندگی تعمیر دوربین کانن