بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

تعمیر دوربین کانن PowerShot G3 X

 

دوربین کانن PowerShot G3 X یک دوربین سوپر زوم با کیفیت عالی است که در درون بدنه آن از یک سنسور 1"-type, 20MP BSI-CMOS استفاده شده است. این سنسور به همراه پردازشگر DIGIC 6 کانن به دوربین اجازه می دهد تا حساسیت ایزو در محدوده 125-12800 را به وجود آورد.

دوربین کانن PowerShot G3 X با برخورداری از یک لنز F2.8-5.6, 24-600mm و استابیلایزر هوشمند تصاویر بسیار با کیفیتی را ارایه نموده و در عین حال از حالت مهر و موم بدنه در برابر رطوبت و گرد و غبار نیز برخوردار می باشد. سیستم اتوفوکوس این دوربین 31 نقطه ای بوده و و بنا بر اعلام کانن سرعت عکاسی متوالی آن به 5.9 fps می رسد.

دوربین کانن PowerShot G3 X دارای طیف کاملی از کنترل های دستی است و به طور خاص از قابلیت ارایه فرمت RAW و یک کفشک فلاش برخوردار است . در قسمت پشتی دوربین ، صفحه ال سی دی باز شونده 3.2" LCD با کیفیت 1.62M نقطه با عملکرد لمسی در دسترس می باشد. این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080/60p بوده و کنترل نوردهی دستی ، به همراه جکهای هدفون و میکروفون در آن قابل استفاده هستند. همانند بسیاری از دوربین های امروزی این محصول نیز دارای قابلیت اتصال وای فای با NFC می باشد.

دوربین کانن PowerShot G3 X

ویژگی های اصلی دوربین کانن PowerShot G3 X

نوع بدنه : SLR-like (bridge)

حداکثر رزولوشن تصویر : 5472 x 3648

تعداد پیکسل های موثر : 20 megapixels

اندازه ابعاد سنسور : 1″ (13.2 x 8.8 mm)

نوع سنسور : BSI-CMOS

فاصله کانونی لنز : 24–600 mm

بازترین حالت دیافراگم : F2.8–5.6

حداکثر سرعت شاتر : 1/2000 sec

فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264

انواع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC (UHS-I compatible)

وزن بدنه دوربین : 733 g

پردازشگر تصویر Canon DIGIC 6

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

دوربین PowerShot G3 X از آخرین نسخه از پردازنده اختصاصی Canon، یعنی پردازشگر DIGIC 6   بهره می‌برد که کیفیت تصاویر ثابت و ویدیویی را به سطحی جدید می ‌رساند. حساسیت به نور بهبود یافته باعث می ‌شود هنگام عکس‌ برداری در شرایط تاریک، وضوح بالاتر با نویز کمتری را در اختیار داشته باشید، و Dynamic IS اکنون حالتهای شیب و حرکت موازی را شناسایی کرده و آنها را جبران می‌کند تا فیلمبرداری شما  به‌طور استثنایی عاری از اعوجاج باشد. پردازشگر تصویر DIGIC 6 همچنین قابلیت‌های عملکرد PowerShot G3 X را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد و عکس‌برداری مداوم با وضوح کامل (حتی در حالت‌های P، Av، Tv و M) و حالت‌های عکاسی پیشرفته را فراهم می‌کند. این پردازنده امکان ضبط ویدیوی MP4 را برای سازگاری بهتر با دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها فراهم می کند. فیلمبرداری ویدئو با فرمت  MP4 بسیار فشرده بوده و نه تنها فضای کارت حافظه شما را حفظ می کند، بلکه پخش تصاویر را در دستگاه های تلفن همراه نیز بهبود می بخشد. پردازنده جدید همچنین از عملکرد MF Peaking پشتیبانی می کند و ابزار فوکوس دهی در یک سطح حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

 

سیستم HS Canon

Canon HS SYSTEM به شما امکان می‌دهد عکس‌های روشن و واضحی را در در طول زمان های عکاسی ، به دست بیاورید. عکس های زیبا در نور کم با کمترین نویز و جزئیات واقعاً چشمگیر در هر دو ناحیه هایلایت و سایه در زمان کار با این دوربین امکان پذیر است. این سیستم نتیجه دو فناوری در دوربین PowerShot G3 X است:

سنسور CMOS با حساسیت بالا با فرمت بزرگ 1.0 اینچی که نور بیشتری را جذب می کند. و پردازشگر تصویر DIGIC 6 که به طور فعال نویز را در سرعت ISO بالا تا 12800 کاهش می دهد و تصاویر را با سرعت بالا حتی با وضوح کامل پردازش می کند.

با این دوربین آزادی عمل در استفاده از سرعت های شاتر بالاتر را در موقعیت های بسیار بیشتری تجربه خواهید نمود و به شما امکان می دهد تصاویری با وضوح و جزئیات استثنایی را در هر شرایط ثبت کنید.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

لنز فوق العاده همه کاره جدید

لنز زوم اپتیکال 25x، f/2.8–5.6 (24 تا 600 میلی‌متر)

 دوربین کانن PowerShot G3 X دارای یک لنز قدرتمند با زوم اپتیکال 25 برابری (24 تا 600 میلی‌متر) برای عکاسی در حالت تله فوتو است  و در این شرایط تطبیق پذیری بی‌نظیری را از خود ارایه می دهد .  شما همه چیز را از وسیع ترین مناظر گرفته تا یک نمای نزدیک با جزئیات دقیق ثبت خواهید کرد - همه اینها بدون تغییر لنز در این دوربین امکان پذیر است . لنز پرنور  و کاملا جدید f/2.8–5.6 که نقطه اوج دهه‌ها دانش لنز EF است، از ساختاری پیشرفته برای جلوگیری از انحراف و از دست دادن نور محیطی در کل محدوده تله فوتو استفاده می‌کند و کیفیت تصویر قابل‌ اعتماد بالایی را با هر عکس ارائه می‌کند. دیافراگم 9 تیغه ای لنز، تاری پس زمینه در یک حالت دایره ای زیبا را ایجاد می کند.

 

IS هوشمند

گرفتن تصاویر واضح و ثابت با دوربین های دیجیتال PowerShot، حتی در نور کم، بدون استفاده از سه پایه آسان است. دلیل آن این است که دوربین به سیستم IS هوشمند نوآورانه Canon مجهز شده است. این سیستم به طور خودکار حرکت دوربین را تجزیه و تحلیل می‌کند و بهترین روش تصحیح لرزش را برای موقعیت عکس‌برداری اعمال می‌کند - به شما امکان می‌دهد روی کادربندی و گرفتن عکس خود تمرکز کنید. برای عکس ‌های ثابت، این سیستم از میان حالت‌های Normal IS، Panning IS، Macro (Hybrid) IS و Tripod یکی از مناسبترین گزینه ها را انتخاب می‌کند. هنگام فیلم‌برداری، سیستم داخلی دوربین ازمیان حالت‌های Dynamic IS، Powered IS، Macro (Hybrid) IS و Active Tripod IS گزینه مناسب را به صورت خودکار انتخاب می‌کند. چه در حال گرفتن تصاویر ثابت یا فیلم آیکون‌های جدید به وضوح حالت تثبیت‌ کننده تصویر را مشخص می‌کنند.

 

فیلمبرداری

داینامیک IS برای فیلمبرداری در فواصل کانونی با زاویه باز موثر است و لرزش های ناخواسته ای را که معمولاً هنگام راه رفتن رخ می دهد از بین می برد. Powered IS حرکت دست را هنگام فیلمبرداری در انتهای محدوده زوم، جایی که لرزش دوربین بزرگ‌نمایی می‌کند، جبران می‌کند. IS ماکرو (هیبرید) تاری حرکتی را که احتمالاً هنگام فیلمبرداری هنگام راه رفتن رخ می دهد، تصحیح می کند. همچنین لرزش دوربین نوع شیفت رایج در عکاسی ماکرو را جبران می کند. Active Tripod IS هنگام فیلمبرداری در حین استفاده از سه پایه، تثبیت کننده تصویر برای جبران لرزش خفیف دوربین فعال است.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

گرفتن زوایای بیشتر - حتی سلفی

ال سی دی پنل لمسی چند زاویه ای با وضوح بالا

صفحه نمایش ال سی دی دوربین PowerShot G3 X می تواند 180 درجه به سمت بالا متمایل شود، بنابراین گرفتن آن سلفی عالی یک عکس فوری است! در واقع، LCD چند زاویه ای، کادربندی خلاقانه را تشویق می کند، زیرا دستیابی به مجموعه ای انعطاف پذیر از زوایای دوربین آسان است. عملکرد پانل لمسی خازنی فوراً آشنا به نظر می رسد: برای دسترسی به تنظیمات کنترل سریع، فوکوس و رهاسازی شاتر مستقیماً روی صفحه  را به سادگی لمس کنید.

 

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین کانن در ایران