بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

آیا دوربین Canon EOS 850 D دوربین خوبی است ؟

از فوریه سال 2020 کمپانی کانن دوربین EOS 850D را به عنوان یکی از جدیدترین محصولات DSLR سطح مبتدی با سنسور APS-C در بازار محصولات عکاسی معرفی نموده است. این دوربین که به عنوان یک جایگزین برای دوربین قدیمی تر EOS 800D معرفی شده است در درون بدنه خود دارای پردازشگر کاملا جدید DIGIC 8 به همراه قابلیتهای جدید در سرعت عکاسی متوالی ، عملکرد اتوفوکوس و قابلیت های فیلمبرداری  عملکرد مطلوب در شرایط استفاده از ISO بالا می باشد. این دوربین یک ابزار بسیار عالی برای ثبت خاطرات خانوادگی و عکاسی در سفر به شمار می آید.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

اگر شما تمایل دارید تا یک دوربین با کیفیت برای عکاسی از فعالیت های روزانه خود داشته باشید ، این محصول برای شما ساخته شده است .اگر  شما فکر می کنید که در یک صحنه پر تحرک ورزشی عکس کاملی از عبور ورزشکاران از خط پایان  نگرفته اید و یا اینکه در یک جلسه عکاسی واقعا بهترین حالت چهره افراد را ثبت نکرده اید، یا حتی بدتر از آن، عکسهای شما تار شده است ، اینها تمامی مواردی هستند که در زمان کار با دوربین های غیر حرفه ای با آنها مواجه خواهید شد.

این صحنه ها برای شما آشنا به نظر می رسد؟ شما تنها نیستید - بسیاری از ما احتمالاً تجربه مشابهی را به خصوص با دوربین گوشی هوشمند داشته ایم. حقیقت این است که دوربین‌های DSLR هنوز بهترین ابزار برای ثبت سوژه‌های پر جنب و جوش و با حرکت سریع مانند کودکان و حیوانات خانگی هستند. با یک منظره یاب اپتیکال (OVF) که به شما امکان می دهد صحنه را با تاخیر زمانی صفر و عکاسی پیاپی سریع همراه با سیستم فوکوس خودکار (AF) سریع و با دقت بالا مشاهده کنید، دوربین های DSLR کانن به شما  اطمینان  خاطر می دهند که لحظات تعیین کننده را در سریعترین زمان  ثبت می کنید - شاید حتی قبل از دیدن آن.

در زمان استفاده از یک دوربین Canon EOS 850D با برخورداری از سرعت عکاسی متوالی بالا به همراه اتوفوکوس بسیار با دقت و سرعت شاتر خیره کننده ، شما به آسانی می توانید از هر صحنه پر تحرک عکاسی کنید.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

تا 7.5 فریم در ثانیه همراه با AF تشخیص چشم در نمای زنده عکس بگیرید

 دوربین کانن EOS 850D، که هدف آن ارائه عملکردهای اضافی برای کاربران سطح مبتدی  است که عکاسی را به یک سرگرمی جدی برای خود تبدیل کرده اند، به پردازنده تصویر جدید DIGIC 8 و همچنین تعدادی از دیگر  مشخصات پیشرفته و بهبود یافته دیگر مجهز شده است.

از میان تمامی ویژگی های موجود در این دوربین ، سرعت عکسبرداری پیاپی  آن احتمالاً یکی از  واضح ترین مواردی است که  می توان به ان اشاره نمود .

دوربین کانن  EOS 850D قادر است تا سرعت عکاسی متوالی در حالت های زیر را ارایه نماید:

- تا 7 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) با ردیابی AF در هنگام عکاسی OVF

- تا 7.5 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار ثابت در اولین فریم در حین تصویربرداری Live View

این حداکثر سرعت بهبود یافته عکسبرداری پیوسته با قدرت پردازش بالاتر DIGIC 8 امکان پذیر شده است .

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

سرعت عکاسی پیاپی بالاتر، عکس های خیره کننده بیشتر

تصور کنید که در حال عکسبرداری از یک مسابقه فوتبال یا بسکتبال هستید. احتمالاً می خواهید حداقل یک عکس را  با یک بازیکن و توپ در یک قاب  به دست آورید. در این شرایط اگر شما از یک دوربین با سرعت عکاسی متوالی نسبتا پایین استفاده کنید ؛ احتمالا تعداد زیادی از صحنه ها و موقعیت های حساس را از دست خواهید داد. توانایی گرفتن حتی یک فریم بیشتر در ثانیه به معنای آن است که شما تعداد بیشتری از صحنه های موجود در بازی را به دست آورده اید و از این روی شانس بیشتری برای اینکه حداقل یکی از آنها عکسی تاثیرگذار باشد در اختیار خواهید داشت .

سرعت عکاسی پیاپی در 850D-ایده ال دوربین

عملکرد AF بهبود یافته، از جمله ردیابی چهره در هر دو حالت OVF و Live View

منظره یاب AF

سیستم فوکوس خودکار منظره یاب در EOS 850D شامل 45 نقطه فوکوس خودکار و همچنین یک سنسور نورسنجی RGB+IR با 220000 پیکسل است که ناحیه وسیعی از ویزور اپتیکال دوربین را پوشش می‌دهد. این سنسور هوشمند تصویر به دست آمده در ویزور اپتیکال دوربین  را برای تشخیص اشکال و رنگ سوژه ها تجزیه و تحلیل می کند و از آن برای انجام ردیابی AF (EOS iTRAF) استفاده می کند. اگر سوژه یک شخص باشد، سنسور نورسنجی دوربین  ردیابی AF مبتنی بر تشخیص چهره را نیز انجام می دهد.

 

AF نمای زنده

در حین تصویربرداری Live View، سیستم Dual Pixel CMOS AF فوکوس خودکار تشخیص فاز سریع و بسیار دقیق را در منطقه ای انجام می دهد که تقریباً 88٪ × 100٪ (افقی × عمودی) سنسور تصویر را پوشش می دهد. در حالت انتخاب خودکار AF (Face + Tracking AF)، دوربین می تواند نقطه فوکوس مرکزی را  از حداکثر 143 بخش سیستم AF انتخاب کند که یک حالت تعقیب سوژه بسیار نرم و روان را تضمین می کند. اگر انتخاب کنید که محل قرار گیری نقطه فوکوس خودکار را به صورت دستی انتخاب کنید، می توانید این کار را از حداکثر 3975 موقعیت فوکوس خودکار انجام دهید و بدون توجه به نحوه نگارش عکس، دقت فوکوس بیشتری را تضمین کنید.

در زمان عکاسی با نمای زنده و زمانی که تصویر را از روی صفحه نمایش دوربین به دست می آورید ، حالت تعقیب سوژه در تمامی بهش ها فعال بوده و  این امکان را فراهم می کند که شاتر را با زمان بندی عالی حتی در هنگام عکاسی از سوژه های کوچک و با حرکت سریع آزاد کنید.

چه در زمان عکاسی و چه در طول زمان های فیلمبرداری ، انجام فوکوس دقیق بر روی چشم ها یکی از عوامل تعیین کننده در به دست آوردن یک تصویر فوق العاده می تواند باشد. . پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص چشم به این معنی است که وقتی از سوژه‌های انسانی عکس می‌گیرید، دوربین چشم‌های سوژه را تشخیص می‌دهد و روی آن تمرکز می‌کند، که دستیابی به یک عکس موفق را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

جزئیات عالی، عملکرد فوق‌العاده با سرعت ISO بالا

این دوربین با برخورداری از یک سنسور  24.1 مگاپیکسلی، وضوح تصویر کم و بیش مشابه با  مدل قبلی خود را ارایه می دهد  با این حال، این رزولوشن برای چاپ عکسهای  با کیفیت بالا در اندازه A3 کافی است. همچنین برای دستیابی به تصاویر واقعی و با جزئیات دقیق از مناظر طبیعی و همچنین ایجاد سوژه های پرتره با جلوه بوکه پس زمینه زیبا و طبیعی که دوربین های DSLR  به آن شهرت دارند، بیش از اندازه کافی است.

پردازشگر  جدید DIGIC 8 منجر به بهبود قابلیت‌های کاهش نویز شده است، و این امر بدان معنا می باشد  که  شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد نویز تصویر، از سرعت ISO بالاتر (یا حتی  از ISO Auto!) بالاتر از قبل استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد با سرعت شاتر بالاتری عکاسی کنید، و در عین حال به شما کمک می‌کند هر زمان که با دوربین روی دست در فضاهای داخلی ، در شب یا مکان‌های کم نور عکاسی می‌کنید، لرزش دوربین را از بین ببرید و به عکس‌های کاملا واضح/ برسید.

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

در بسیاری از دوربین های دیگر، عکاسی با سرعت ISO بالا مانند ISO 12800 باعث می شود رنگ ها کسل کننده به نظر برسند. با این حال، در EOS 850D، رنگ ها همچنان  به صورت زنده دیده می شوند و اگر تمایل به چاپ عکس های در سایز های بسیار بزرگ نداشته باشید ، حتی در زمان استفاده از ایزو بالا نیز تصاویری با کیفیت را در اختیار خواهید داشت .

تعمیر دوربین کانن - نمایندگی تعمیر دوربین کانن

Wi-Fi و بلوتوث برای انتقال آسان فایل و عکسبرداری از راه دور

EOS 850D از Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند. برنامه رایگان Canon Camera Connect را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و انتقال تصاویر و ویدیوهای خود از دوربین به تلفن هوشمند به سادگی 1-2-3 خواهد بود! می‌توانید انتخاب کنید که فقط تصاویری را که انتخاب می‌کنید به تلفن هوشمندتان منتقل کنید یا در حین عکس‌برداری، آنها را به‌طور خودکار انتقال یابند. از آنجا، آپلود تصاویر و ویدیوها در رسانه های اجتماعی به راحتی امکان پذیر می باشند.

پشتیبانی از Wi-Fi/Bluetooth و Camera Connect همچنین به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین استفاده کنید. این برای عکس‌های گروهی و پرتره‌های شخصی عالی است: دیگر نیازی به تنظیم تایمر و دویدن در موقعیت نیست!

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین کانن