بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین برای دوربین های کانن 1D X Mark III و EOS M6 Mark II

 همانگونه که پیش ازاین وعده داده شده بود ؛ به روز رسانی جدید برای نرم افزار داخلی دوربین کانن 1D X Mark III منتشر شده است .

بنا بر اعلام کانن ؛ با استفاده از این به روز رسانی جدید ؛ مشکل قفل شدن آینه در دوربین های کانن 1D X Mark III بر طرف می شود . علاوه بر این ؛ با استفاده از این به روز رسانی ؛ برخی از بهبود های جزئی دیگر نیز در این دوربین ها به وجود خواهد آمد .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

اولین و مهمترین بهبود ایجاد شده با  این فریمور جدید که نسخه نرم افزاری firmware version 1.1.0 نام دارد ؛ مشکل قفل شدن دوربین در زمان نمایش سطح تراز الکترونیک از ویزور و یا مشکل قفل شدن دوربین در زمان فشرده شدن دکمه های شاتر یا AF-ON می باشد .

با استفاده از این به روز رسانی که از تاریخ 31 ماه مارس در وبسایت کانن ارایه شده است ؛ مشکل تنظمات در منو ‘Custom Shooting Mode’ بر طرف شده است . همچنین گزینه استفاده از فریم ریت 23.98p نیز به این دوربین افزوده شده است . بهبود سرعت اتصال با استفاده از تنظیمات LAN ، افزوده شدن عملکرد ‘Browser Remote’ و افزوده شدن قابلیت انتقال تصاویر (( محافظت شده )) نیز از جمله ویژگی های موجود در این به روز رسانی جدید می باشند .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

همچنین از تاریخ اول آوریل سال 2020 ؛ به روز رسانی جدید برای نرم افزار داخلی دوربین کانن EOS M6 Mark II منتشر شده است .  با استفاده از این به روز رسانی جدید گزینه استفاده از فریم ریت 24p (23.98fps) نیز به این دوربین افزوده می شود. بنا بر اعلام نمایندگی دوربین کانن ؛ استفاده از فریم ریت 24p (23.98fps) برای سایر دوربین های جدید این کمپانی و از جمله دوربین های EOS 90D  و EOS RP, نیز در دسترس قرار خواهد گرفت .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

علاوه بر گزینه استفاده از فریم ریت 24p در این به روز رسانی جدید ؛ مشکل قرار گریری نقطه فوکوس در زمان بازگشت لنز به حالت اولیه به هنگام خاموش شدن دوربین ، و مشکلات موجود در زمان استفاده از گزینه ‘Interval Timing’ که  به حالت فوکوس در ناحیه لبه تصویر  مرتبط میبود ؛ نیز برطرف شده اند .

به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین به نسخه  1.1.0 firmware در نمایندگی تعمیر دوربین کانن ؛ قابل ارایه می باشد .