بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

آپدیت جدید دوربین Canon EOS R3 به شماره فریمور V1.21

ایده‌آل دوربین نمایندگی خدمات دوربین کانن در ایران آپدیت جدید دوربین Canon EOS R3  را ارائه می‌دهد

با به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین EOS R3 به ورژن ۱.۲۱، می‌توانید ویژگی‌های جدید و عملکرد بهبود یافته را در دوربین خود تجربه کنید و خلاقیت خود را در عکسبرداری با این دوربین  به سطوح جدیدی برسانید. این به‌روزرسانی به صورت رایگان در دسترس است و به راحتی در چند دقیقه در تعمیرگاه مرکزی دوربین ، به روی دوربین R3 شما  نصب می‌شود.

 

عکاسی پیوسته با رزولوشن کامل با سرعت تصویربرداری تا ۱۹۵ فریم در ثانیه.

در زمانی که دوربین در حالت عکاسی است نرم‌افزار V1.21، سرعت عکسبرداری را در حالت High-Speed Shooting  ، افزایش می‌هد.، به طوری که کاربر این امکان را پیدا می‌کنند تا سرعت عکاسی پیوسته خود را به بیش از ۳۰ فریم در ثانیه برسانند، تا سرعت بی‌سابقه‌ای به اندازه ۱۹۵ فریم در ثانیه تجربه کنند.

 این ویژگی عالی برای نمایش جزئیات پنهان در زمان عکسبرداری از سوژه‌هایی است که با سرعت از کنار دوربین رد می‌شوند و در زمانبندی عکسبرداری به صورت معمول، این جزئیات قابل رؤیت نیستند.

سرعت فریم می‌تواند بین ۳۰ تا ۱۹۵ فریم در ثانیه در مراحل مختلف تنظیم شود و تعداد فریم‌های گرفته شده در یک شات از دو تا پنجاه عدد انتخاب گردد. این تنظیمات پس از آپدیت کردن فریمور در منوی دوربین R3 شما قابل تغییر و انتخاب خواهند بود. با استفاده از این ویژگی، می‌توان به راحتی تصاویر JPEG، HEIF و RAW را با رزولوشن کامل گرفت، به همین دلیل است که شما به هر گونه که تمایل دارید و  با هر فرمتی که می‌خواهید سرعت شات زنی را بالا برده و از این امکانات استفاده کنید.

فیلم Full HD با سرعت 240 فریم در ثانیه.

علاوه بر گزینه‌های شگفت‌انگیز 4K و 6K دوربین EOS R3، نسخه V1.21 این امکان را فراهم می‌کند که ویدیوی Full HD با سرعت فریم 240p ضبط شود.

این قابلیت می‌تواند موجب ایجاد افکت‌های اسلوموشن نرم و صاف شود.  آن هم با جزئیاتی بسیار دقیق از سوژه‌ای که با سرعت زیاد از کنار دوربین عبور می‌کند.

در آموزشگاه عکاسی ایده آل دوربین روش استفاده از قابلیت‌های پنهان این دوربین به شما آموزش داده می‌شود

depth compositing  درداخل خود دوربین

Depth compositing در عکاسی به مفهوم ترکیب عمق تصویر می‌باشد که در آن تصاویری که با فوکوس متفاوتی گرفته شده‌اند با هم ترکیب می‌شوند تا عمق تصویر بیشتری به دست آید. این تکنیک به خصوص در تصاویر نزدیک و ماکرو کاربرد زیادی دارد که در آن فاصله فوکوس بسیار کم است و نیاز است که تصاویر با فوکوس‌های متفاوت با هم ترکیب شوند.

هنگامی که عمق میدان کوتاه است، دوربین EOS R3 می‌تواند هنگام ضبط توالی تصاویر، فوکوس را از نزدیک‌ترین بخش سوژه به دورترین بخش آن،  به طور خودکار تغییر دهد و سپس با ترکیب این فریم‌ها با هم، تصویری به دست می‌آید که برای نمایش دقیق عمق میدان عالی‌ترین نتیجه است.

با به‌روزرسانی نرم‌افزاری V1.21، این توالی تصاویر می‌تواند به صورت کاملاً منسجم و کامل در داخل دوربین به دست آید و نتیجه‌ای کامل و آماده برای استفاده ارائه دهد.  از این ویژگی می‌توان به عنوان یک پیش‌نمایش در محل استفاده کرد به طوری که آن را پیش از تولید ، به صورت پیش نمایش رؤیت کرد تا متوجه شویم که در بعد از تولید چه چیزی قابل دستیابی است، که این امر به شما این اطمینان را می‌دهد که هر چیزی را که برای انسجام تصاویر در عکاسی نیاز دارید، دوربین در دسترس شما قرار داده است.

برای عکاسی نزدیک و ماکرو ، آن هم هنگامی که عمق میدان محدود است، این ترکیب عمق در داخل دوربین، بسیار مناسب خواهد بود. چنین قابلیتی به عکاسان این امکان را می‌دهد که آن زمانی را که صرف پردازش تصاویر در چندین فریم صرف می‌شد را کاهش دهند و به آنها اجازه می‌دهد که در داخل خود دوربین به نتیجه‌ای سریع برسند

 پردازش کردن فایل RAW در فضای ابری کانن

پردازش فایل‌های RAW در ابر به معنای پردازش فایل‌های RAW در یک سیستم ابری یا محاسباتی است که برای ذخیره، پردازش و به اشتراک گذاری فایل‌های RAW استفاده می‌شود. با استفاده از این فناوری، عکاسان و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند فایل‌های RAW خود را به یک سرور ابری ارسال کنند و پردازش محتوای آن‌ها را به صورت خودکار و از راه دور انجام دهند. این به عنوان یک راه حل مناسب برای کاهش زمان پردازش در دستگاه‌های شخصی و همچنین افزایش کیفیت و دقت پردازش فایل‌های RAW مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای رسیدن به بالاترین کیفیت تصویر، با به روز رسانی نرم‌افزار V1.21، امکان بارگذاری فایل‌های RAW به ابر تصویر image.canon برای پردازش وجود دارد. با استفاده از این ویژگی، عکاسان می‌توانند فایل‌های RAW خود را به ابر تصویر ارسال کنند تا توسط سرورهای آن پردازش شود. این کار به عکاسان این امکان را می‌دهد که با استفاده از قابلیت‌های پردازشی پیشرفتهی سرورهای ابر، از بهترین کیفیت تصویر برای عکس‌های خود بهره‌مند شوند.

در ابر مذکور کانن ، می‌توان فایل‌های RAW را به ابر تصویر.canon بارگذاری کرده و آن‌ها را برای پردازش به صورت فایل‌های HEIF یا JPEG استفاده کرد. در این فرآیند از الگوریتم‌های دیپ لرنینگ و کاهش نویز High ISO استفاده می‌شود. نتایج بدست آمده شگفت‌انگیز هستند و در مناطق دقیق کمتری آرتفکت دارند و در عکاسی با سطح ISO بالا کمتر نویز تصویر وجود دارد.

در تعمیرگاه مرکزی دوربین با استفاده از کارت گارانتی، با نرم افزارهای مخصوص از سنسورهای دوربین شما، پیکسل سوخته‌ها  به طور رایگان برطرف می‌شوند، به شرطی که دلیل این سوختگی پیکسل‌ها لیزر زدگی نباشد.

ضبط فیلم تایم لپس حرفه ای

یکی دیگر از مواردی که با ارتقاء دوربین Canon R3 با فریمور جدید V1.21 به آن می‌رسیم،قابلیت ضبط فیلم تایم لپس حرفه ای می‌باشد که با استفاده از آن، عکاسان می توانند فیلم های تایم لپس خود را با کیفیت حرفه ای و پویایی بیشتر با دوربین EOS R3 ضبط کنند.

این ویژگی شما را قادر می‌سازد که با تنظیم دقیق فاصله زمانی بین هر عکس، فیلم های با کیفیت و زیبا برای پروژه های خود ایجاد کنید. همچنین با استفاده از این ویژگی، می توانید به سرعت پروژه های خود را به پایان برسانید.

دوربین EOS R3 گزینه‌ی بسیار خوبی برای تهیه‌ی تصاویر پیاپی می‌باشد. با تنظیم دوربین برای گرفتن عکس‌ها در بازه‌های زمانی از ۲ ثانیه تا ۹۹ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه تا ۳۶۰۰ عکس ، می‌توانید تایم لپس‌های دلپذیری بگیرید. در پایان ، تایم لپس شما، بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی، تبدیل به یک فیلم حرفه‌ای  می‌شود که کیفیتی بسیار بالا داشته و به خوبی با هم ترکیب شده‌اند. برای ایجاد تنظیمات در تایم لپس‌هایتان ، می‌توانید با اطمینان کامل به دوربین، این  تنظیمات را انجام دهید، و سپس تایم لپس بگیرید،  احیاناً اگر در حین اعمال تنظیمات برق دوربین قطع شود یا باتری آن تمام شود، دوربین تمام تنظیمات شما را تا همان لحظه حفظ می‌کند و دیگر نیازی نیست که این تنظیمات از ابتدا مجدداً تنظیم شوند ، بلکه باقی تنظیمات را می‌توانید با برطرف کردن مشکل باتری دوربین ، تنظیمات جدید را در ادامه‌ی همان تنظیمات قبلی اعمال کنید.

 

با لمس یک دکمه، عکسبرداری نمای نزدیک بسیار عالی داشته باشید

این قابلیت به عنوان یک ابزار کاربردی در عکاسی ماکرو مطرح است، با فشردن دکمه‌ی قرار گرفته بر روی دسته‌ی عدسی RF، عکاس می‌تواند به سرعت به حالت فوکوس نزدیک (Focus bracketing) و یا فوکوس همزمان روی چندین نقطه از تصویر (Multi-focus) بپردازد. راهکاری عالی برای عکاسی طبیعت و ماکرو، همچنین به شما کمک می‌کند تا در عکاسی با شرایط نوری کمتر نیز بهترین نتیجه را به دست آورید.

با توجه به بازخورد حرفه‌ای‌های عکاسی با دوربین EOS R3، ما گزینه کراپ دیجیتال 1.6 برابری یا نسبت‌های 1:1، 4:3 و 16:9 را به یکی از کنترل‌های سفارشی‌پذیر دوربین اضافه کرده‌ایم. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که بدون اینکه دوربین را از چشمتان بردارید،  یک برش نزدیک‌تر از سوژه‌های  دور بردارید. این قابلیت برای عکاسان خبری بسیار مناسب است به طوری که در حین عکاسی یا فیلمبرداری می‌توانند همزمان یک برش از نزدیک ، از سوژه‌ی دور خود برداشته و همزمان آن را به مرکز خبری خود (از طرف ابر کانن) ارسال کنند.

با سرویس دوره‌ای دوربین خود در سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین، عمر مفید دوربین خود را افزایش دهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 62999596 - 021 تماس بگیرید.