بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست

5 دلیل برای خرید یک دوربین کامپکت کانن

در بازار محصولات عکاسی انواع مختلفی از دوربین ها وجود دارند و برای هر یک از افراد با هر سطح از مهارت و توانایی در عکاسی ؛ یکی از گزینه های میرورلس ؛ DSLR یا دوربین های کامپکت قابل استفاده می باشند . در این مطلب برخی از دلایلی را مورد اشاره قرار می دهیم که شما را به خریدن یک دوربین کامپکت ؛ تشویق می کنند.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

1- تصویر شارپ و شفاف در شرایط کم نور

برای به دست آوردن تصاویر کاملا شارپ و شفاف که جزئیات آن به خوبی قابل مشاهده باشد ؛ اندازه سنسور موجود در درون بدنه دوربین اهمیت بسیار زیادی دارد . در حال حاضر در فناوری و طراحی ساخت بسیاری از دوربین های کامپکت از سنسور های 1 اینچی استفاده می شود. این سنسور ها در مقایسه با سنسور دوربین موبایل دارای اندازه بزرگتری بوده و به همین دلیل؛ این دوربین ها تصاویر واضح و شفاف را ارایه می دهند .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

2 – تولید فیلم های با کیفیت

امروزه تعداد زیادی از افراد به در زمینه بلاگری و تولید محتوا بر بستر اینترنت مشغول می باشند و برای این افراد تولید محتوای ویدیویی با کیفیت و با قیمت ارزان اهمیت بسیار زیادی دارد . دوربین های کامپکت ساخت کانن همچون PowerShot G5 X Mark II یا G7 X Mark III قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K بدون کراپ هستند. همچنین این دوربین ها دارای رابط ورودی میکروفون نیز هستند که به کاربر امکان می دهند تا صدابرداری با کیفیت را نیز به همراه ثبت تصاویر انجام دهند.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

3 – عکاسی در فواصل دور یا نزدیک

طراحی و فناوی ساخت دوربین های کامپکت به گونه ای است که چندین فاصله کانونی متفاوت را تحت پوشش خود قرار بدهند . بنابراین ؛ با استفاده از این دوربین ها عکاسی از سوژه های مختلف و در فواصل مختلف امکان پذیر می گردد . عکاسی از مناظر طبیعی با یک زاویه دید باز ؛ و یا عکاسی از یک گل کوچک در نمایی بسته ؛ با استفاده از دوربین های کامپکت به آسانی امکان پذیر می گردد .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

4 – عکاسی خلاقانه با یک دوربین کوچک و کم حجم

 

اگر به انجام عکاسی به عنوان یک سرگرمی نگاه می کنید ؛ استفاده از یک دوربین کامپکت ؛ اولین گام پیش روی شما می باشد . این دوربین ها به شما امکان می دهند تا تنظیمات قسمت های مختلفی همچون ایزو ؛ شاتر یا دیافراگم را در دست بگیرید . همچنین این دوربین ها انواع مود های خودکار و نیمه خودکار را برای فراگیری عکاسی ؛ در اختیار کاربر قرار می دهند .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

5 – چاپ تصاویر با کیفیت بسیار بالا

دوربین های کامپکت قادرند تا تصاویر خاطره انگیز شما را در سایز A4 بدون افت کیفیت به چاپ برسانند . سنسور بزرگ دوربین موجب ثبت جزئیات بسیار زیادی شده و قدرت پردازشگر داخلی دوربین موجب می شود تا تنظیمات رنگ و نور در بهترین حالت ممکن به ثبت برسند . در نتیجه تصویر نهایی و قابل چاپ یک عکس با جزئیات نسبتا کامل می باشد.

 

تهیه و تنظیم ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین و لنز کانن

لینک های مفید :

تعمیر دوربین کانن در غرب تهران

تعمیر دوربین کانن در شرق تهران