بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست
مانیتور ال سی دی دوربین کانن یکی از حساس ترین و در عین حال یکی از آسیب پذیر ترین بخشهای موجود در دوربین است که به آسانی دچار آسیب شده و از کار می افتد . مانیتور ال سی دی دوربین به دلیل ماهیت بسیار ظریفی که دارد در برابر انواع ضربه حساس است و به محض وارد آمدن نیروی اضافه بر روی سطح آن دچار شکستگی می شود و یا اینکه به طور کامل از کار می افتد .
در صورت مشاهده هر گونه نقص در صفحه مانیتور ال سی دی دوربین خود ، در سریعترین زمان ممکن به واحد فنی بخش تعمیرات دوربین کانن مراجعه نموده و یا با یکی از کارشناسان این مرکز مشورت کنید. سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عنوان اصلی ترین مرکز ارایه خدمات و تعمیرات دوربین کانن در ایران ، تمامی خدمات مربوط به تعمیر یا تعویض مانیتور ال سی دی دوربین کانن را انجام می دهد .

​تعمیر مانیتور LCD دوربین

    اگرچه صفحه نمایش با فناوری بسیار دقیق با بیش از 99.99٪ پیکسل های موثر ساخته شده است، 0.01٪ یا کمتر از پیکسل ها ممکن است مرده باشند و همچنین ممکن است نقاط سیاه، قرمز یا رنگ های دیگر وجود داشته باشد. این یک نقص نیست. آنها روی تصاویر ضبط شده تأثیری ندارند.
    اگر صفحه برای مدت طولانی روشن بماند، ممکن است در جایی که بقایای چیزی را که نمایش داده می‌شود می‌بینید، سوختن صفحه رخ دهد. با این حال، این فقط موقتی است و زمانی که دوربین برای چند روز بدون استفاده بماند، ناپدید خواهد شد.
    صفحه نمایش ممکن است در دمای پایین کمی کند به نظر برسد یا در دمای بالا سیاه به نظر برسد. در دمای اتاق به حالت عادی برمی گردد. در حین چرخاندن صفحه نمایش، از قرار دادن اجباری در موقعیت خود خودداری کنید، که فشار نامناسبی به لولا وارد می کند.
     هنگامی که یک کابل به ترمینال دوربین متصل می شود، محدوده زاویه چرخش صفحه باز شده محدود می شود.

​تعمیر صفحه مانیتور لمسی  ال سی دی دوربین کانن

نمایشگر LCD در دوربین کانن چه می کند؟

LCD یا نمایشگر کریستال مایع، فناوری نمایشگر است که برای ایجاد صفحه نمایش های تعبیه شده در پشت تقریباً تمام دوربین های دیجیتال استفاده می شود. در یک دوربین دیجیتال، ال سی دی برای بررسی عکس ها، نمایش گزینه های منو و به عنوان منظره یاب زنده کار می کند.

چگونه LCD Canon خود را روشن کنم؟

وقتی دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید، صفحه نمایش خاموش می شود. و وقتی دکمه شاتر را رها کنید، صفحه نمایش روشن می شود. همچنین می توانید با فشار دادن دکمه <DISP> صفحه نمایش را خاموش کنید. دوباره دکمه را فشار دهید تا نمایشگر صفحه ال سی دی دوربین شما  روشن شود

​تعمیر صفحه LCD دوربین کانن

آیا صفحه نمایش ال سی دی دوربین های کانن ، لمسی است؟

دوربین EOS 90D  و بسیاری از دیگر مدل های دوربین کانن دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با زاویه متغیر است که می تواند برای نوشتن و بررسی عکس های شما ایده آل باشد. هنگام گرفتن عکس یا فیلم، در حین مشاهده زنده روی صفحه ضربه بزنید و به لطف Dual Pixel CMOS AF، دوربین EOS 90D فوکوس را به سرعت در آن مکان خاص در تصویر قفل می کند.بسیاری از مدل های دوربین کانن دارای صفحه نمایش ال سی دی لمسی هستند و تقریبا تمامی دوربین های جدید این کمپانی از فناوری صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند. اما در هر صورت تعداد زیادی از دوربین های قدیمی تر دارای صفحه نمایش ال سی دی غیر لمسی می باشند و در زمان کار با آن ، تنها تنظیمات دوربین را بر روی صفحه نمایش ال سی دی دوربین می توان مشاهده نمود.

حالت LCD چیست؟

حالت عملکرد زمانی که نور نور پس زمینه از شیشه LCD عبور می کند، انتقال دهنده نامیده می شود. شیشه LCD یا پنل LCD به عنوان یک "سوئیچ نوری" عمل می کند که در آن نور نور پس زمینه بسته به جهت گیری مولکول های کریستال مایع از سلول LCD عبور می کند.

آیا ال سی دی همان ال ای دی است؟
تفاوت در نور پس زمینه است. در حالی که یک نمایشگر LCD استاندارد از نور پس زمینه فلورسنت استفاده می کند، یک مانیتور LED از دیودهای ساطع کننده نور برای نور پس زمینه استفاده می کند. مانیتورهای LED معمولاً کیفیت تصویر بالاتری دارند، اما در پیکربندی‌های نور پس‌زمینه متفاوتی ارائه می‌شوند.